Klacht Vegro Verpleegartikelen: Twee weken scootmobiel kwijt en er heeft niemand naar gekeken

Mark

Twee weken geleden mezelf gemeld in hun winkel omdat mijn scootmobiel een slepend geluid maakte, vriendelijk te woord gestaan door twee dames, dat als ik hem voor dinsdag zou brengen hij vrijdag terug zou zijn als hij naar de werkplaats zou moeten, ik blij dat hij snel terug zou zijn
Woensdag telefoon dat hij pas vrijdag weg zou gaan en een week later waarschijnlijk klaar zou zijn, ik naar de winkel afgelopen vrijdag, geen scootmobiel was niet klaar telefoontje gekregen dat ze er maandag naar zouden kijken, maandag telefoon dat ze er geen tijd voor hadden dat ik hem beter ergens anders naar toe zou brengen

Hoeft niets meer gedaan worden, ze zouden er wel goed aan doen hier beter op te letten dat ze de reparatie bij geen tijd niet aannemen is geen voertuig wat je makkelijk kan missen, heb voor niks 2 weken thuis gezeten

Vegro Verpleegartikelen
    Geachte heer der Weduwe,

U bent bij ons in de winkel geweest om de scootmobiel te laten repareren, er is bij aanvang gevraagd of u de scootmobiel kon missen, u gaf aan dat dat geen probleem was. Wij hebben u scootmobiel ter reparatie aangeboden.Na een week is er telefonisch contact geweest waarbij Vegro heeft aangegeven wegens overmacht de scootmobiel niet op korte termijn te kunnen repareren. Vegro heeft de keuze bij u gelaten of repareren met het gevolg dat u nog even geduld moet opbrengen, of de scootmobiel met onverrichte zaken terug laten sturen naar de winkel. U heeft hierbij gekozen voor het laatste, en heeft zelf besloten om de scootmobiel elders te laten repareren. Desondanks betreuren wij het dat u onze service zo heeft ervaren. Als er verder nog onduidelijkheid is kunt u altijd contact met ons opnemen, wi helpen u dan graag verder.

Mark
Jammer dat ze het gebeuren blijven verdraaien, is voor mij afgedaan, raad het bedrijf aan niemand aan

Ook een klacht indienen over ?