Klacht Veiligkopen.nu: Onjuiste levertijd op Consumentenbondsite

G.Z. Bijleveld

Op de site van de consumentenbond wordt een onjuiste levertijd vermeld voor een Siemens afwasmachine SN69T050NL .
3 dagen is in werkelijkheid 2 weken. Dit is misleidend, wij hadden voor een andere leverancier gekozen als dit juist was vermeld. Een eerlijke leverancier had de wasmachine ons wellicht in 4 dagen kunnen leveren.
Wij hebben hebben na vier dagen wachten op een bericht van Veiligkopen een mail gestuurd naar Veiligkopen. Pas na onze vraag kregen wij bericht over problemen met de levering van de fabriek. De levertijd op van 3 dagen is nog altijd niet aangepast door Veiligkopen. Misleiding duurt dus voort en de aanpak van Veiligkopen is niet proactief en klantvriendelijk.
N.B. de "oplossing" van Veiligkopen.nu aan ons, het aanbieden van een andere vergelijkbare afwasmachine, lost de misleiding van Veiligkopen.nu op de site van de Consumentenbond niet op.

Correcte en proactieve klant informatie door Veiligkopen.

Veiligkopen.nu is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Veiligkopen.nu?