Klacht Veilingacties.nl: veilingacties overtreedt herroepingsrecht consument en vraagt admin.kosten etc.

Janssen

Bij dit bedrijf voor de lol meegedaan aan veiling. Uiteindelijk op diverse forums gelezen dat de adviesprijs totaal niet met de marktprijs overeenkomt en de kwaliteit uiterst treurig is.
Derhalve besloten een beroep te doen op mijn consumentenbescherming middels het herroepingsrecht. Nav mail werd mij gewezen op de "algemene voorwaarden" van dit bedrijf. Hierin stond O.A. vermeld:
Het wettelijk verplichte herroepingrecht van zeven dagen voor diensten gesloten op afstand, is uitgesloten op basis van de wettelijk toegestane uitzonderingen.
En dat er dan administratie/annuleringskosten voor berekend werden.

Dit is in strijd met het dwingende recht. Ik heb middels "hun voorwaarden"de zaak geannuleerd om incasso"troep"te voorkomen, maar ook direct mijn geld terug geeist binnen 7 dagen. Want wat hier gebeurt kan niet en klopt niet!

Mijn geld terug voor de zgn annuleringskosten.
Herroepingsrecht is op deze website wel van toepassing en de algemene voorwaarden overschrijven zeker niet het dwingend recht en is dus onrechtmatig, ongeldig.

Wij vinden dat Veilingacties.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!