Klacht Vektis: Onbereikbaar, makkelijk op te lossen probleem blijft onopgelost. Maanden.

Hanneke van der Aalst

Niet bereikbaar. Telefoon of e-email. Gewoon slecht. Voicemail zegt: uw wachttijd is 31 minuten, elke keer als ik bel, maakt niet uit welke tijd en welke dag. Ik hang steeds 45 tot 60 minuten aan de lijn in de hoop beet te hebben. E-mails, inmiddels 20 verstuurd. Met nummers dat ze gaan antwoorden. Maar de antwoorden komen niet. Het enige wat ik van Vektis vraagt is om in mijn dossier te kunnen online. Maar mijn wachtwoord en gebruikersnaam geven geen toegang.

Dat het bedrijf reageert op mijn e-mail, met het resetten van mijn gebruikersnaam en wachtwoord, zodat ik in mijn dossier kan. Dat is alles. Maar ik vrees dat dit niet werkt. Dat het systeem blijft zeggen dat het wachtwoord en de gebrukersnaam niet kloppen.

Vektis is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Vektis?