Klacht Vektis: Onbereikbaar, makkelijk op te lossen probleem blijft onopgelost. Maanden.

Klachtnummer
# 602266
Gebruiker
Hanneke van der Aalst
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Niet bereikbaar. Telefoon of e-email. Gewoon slecht. Voicemail zegt: uw wachttijd is 31 minuten, elke keer als ik bel, maakt niet uit welke tijd en welke dag. Ik hang steeds 45 tot 60 minuten aan de lijn in de hoop beet te hebben. E-mails, inmiddels 20 verstuurd. Met nummers dat ze gaan antwoorden. Maar de antwoorden komen niet. Het enige wat ik van Vektis vraagt is om in mijn dossier te kunnen online. Maar mijn wachtwoord en gebruikersnaam geven geen toegang.

Gewenste oplossing

Dat het bedrijf reageert op mijn e-mail, met het resetten van mijn gebruikersnaam en wachtwoord, zodat ik in mijn dossier kan. Dat is alles. Maar ik vrees dat dit niet werkt. Dat het systeem blijft zeggen dat het wachtwoord en de gebrukersnaam niet kloppen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Vektis is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vektis?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen