Klacht Veld Auto's: Onderhoudsboekje niet geleverd na aanschaf auto!

Webmaster

Enkele maanden geleden auto (Citroën C1) aangeschaft bij dit bedrijf. Erg "enthousiaste" verkoper die vol overtuiging aangaf dat de auto compleet werd afgeleverd. Na lange rit richting Scheemda, bleek dit niet geheel zo te zijn. Daar deze auto onlangs was geïmporteerd wilde ik het onderhouds/serviceboekje erbij hebben. Na lang zoeken kwam de verkoper terug met het verhaal dat deze thuis zou liggen! Nadat ik heb laten vastleggen op papier dat deze werd nagezonden ben ik tot aanschaf overgegaan.
Vele telefoontjes later en na verzoek via aangetekende brief is dit tot op heden nog niet gebeurt (aangetekende brief zelfs geweigerd!!)
Onlangs onderhoudsbeurt laten uitvoeren in mijn woonplaats waarbij duidelijk is dat de geleverde apk keuring bij aflevering ook twijfelachtig is (o.a. roest ed op remsysteem).
Lastig vriendelijk te blijven over dit bedrijf, maar heb zo mijn twijfels!

Gewoon doen wat toegezegd is en alsnog onderhoudsboekje toezenden, anders compensatie!

Zoek hen op Twitter of Facebook om je klacht met hen te delen.

Webmaster
    Reageert niet op aangetekende brieven en wijst per definitie alle op- of aanmerkingen resoluut af. Nooit meer in zee gaan met deze lui.