Klacht Veldmeijer caravans: Chalet geleverd met verkeerde matrassen en schade aan voor en achterkant.

Klachtnummer
# 15032
Gebruiker
Bram van Sliedrecht
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb het bedrijf direct gebeld over de klachten.
Ze zouden het allemaal in orde maken,maar dat is niet gebeurd.
Ik heb een aangetekende brief gestuurd maar geen reactie, ik heb gemaild geen reactie.
heb nog een brief gestuurd ook niet op gereageerd.
Wij hebben bijna 30,000 euro betaald.
De koelvriescombinatie was kapot, de geiser doet het niet goed,wij kunnen er zo geen gebruik van maken.
U schrijft in de advertentie van U bedrijf dat U 1 jaar omruilgarantie geeft,.
Ik hoop dat het snel opgelost word dan kunnen wij er normaal gebruik van gaan maken.

Met vriendelijke groet
Bram en Paula
van Sliedrecht

De oplossing

Wij willen dat alles netjes word opgelost.
Zo niet dan willen wij er een rechtzaak van maken.
we hebben alles op camera staan en ook veel foto,s van mensen van de camping.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Veldmeijer caravans hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Veldmeijer caravans?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen