Klacht Veldmeijer caravans: Chalet Hollandia 2012 geplaatst 23 augustus met verkeerde matrassen en schade voor en achterkant

Klachtnummer
# 15612
Gebruiker
Bram van Sliedrecht
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Wij hebben het bedrijf direct gebeld over de klachten
De verkoper deed direct heel vervelend door de telefoon.
Wij hebben hem terug gebeld en toen heeft hij het gesprek verbroken.
Wij hebben direct een aan getekende brief gestuurd, maar daar ook geen reactie op.
wij hebben gemaild geen reactie.
Nog een brief gestuurd ,weer niets op gehoord.
Wij hebben bijna 30,000 euro betaald.
de koelvries combinatie is kapot ,de geiser doet het niet goed,de matrassen zijn te klein.
voor en achterkant zijn bij het vervoerbedrijf kapot gegaan.
De verkoper zegt dat hij ze besteld heeft,maar ze worden niet geleverd.
Ik heb per brief gevraagd of de eigenaar van het bedrijf contact met ons op wil nemen,
maar daar is ook geen reactie op gekomen.
Wij kunnen er zo geen gebruik van maken,en willen dit heel snel opgelost hebben
Wij hebben overal foto,s van gemaakt bij de plaatsing van het chalet.
Ook de eigenaar van camping Liesbos en heel veel mensen van de camping hebben alles op film.

Met vriendelijke groet
Bram en Paula

De oplossing

Wij willen dat alles opgelost word
In de advertentie op markplaats staat dat je een jaar omruil garantie hebt.
Wij willen normaal behandeld worden ,de klachten duren nu al bijna 3 maanden.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Veldmeijer caravans hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Veldmeijer caravans?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen