Opgelost door Velthuiskliniek : Het aanpassen van de factuur loopt zeer moeizaam

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 408413
Gebruiker
Ilse
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Heb factuur gehad, deze was niet volledig genoeg voor de zorgverzekering om te vergoeden. Er moest alleen bij vermeld worden dat het om een ‘laserbehandeling’ gaat. Heb hier menig maal voor gebeld, wordt telkens beloofd dat ze er achteraan gaan. Na 4 of 5 keer bellen kreeg ik een mail met factuur die hetzelfde was als dat ik al had. Hier dezelfde dag op terug gereageerd, hier nooit meer iets van terug vernomen. Later nogmaals gebeld, gingen er weer achteraan. Weer niets gehoord. Klachtenformulier op site ingevuld, ook geen reactie. Heb hier ook ingezet dat als ik na een week niets hoor een klacht indien bij het klachtenkompas. Na 2 wk zelf gebeld. Nu 2 weken later nog steeds niets gehoord!!! Qua behandeling verder erg tevreden maar dit vind ik echt flop. Dit loopt al vanaf begin september.

De oplossing

Een aangepaste factuur toesturen, per post of per mail. Waarin staat dat het om een ‘laserbehandeling’ gaat.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Velthuiskliniek hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Ilse
Datum
Uiteindelijke oplossing
Heb mijn behandelaar zelf gemaild, toen was het snel geregeld!
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Velthuiskliniek ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen