Opgelost door Velthuiskliniek : Het aanpassen van de factuur loopt zeer moeizaam

sad Opgelost
Ilse

Heb factuur gehad, deze was niet volledig genoeg voor de zorgverzekering om te vergoeden. Er moest alleen bij vermeld worden dat het om een ‘laserbehandeling’ gaat. Heb hier menig maal voor gebeld, wordt telkens beloofd dat ze er achteraan gaan. Na 4 of 5 keer bellen kreeg ik een mail met factuur die hetzelfde was als dat ik al had. Hier dezelfde dag op terug gereageerd, hier nooit meer iets van terug vernomen. Later nogmaals gebeld, gingen er weer achteraan. Weer niets gehoord. Klachtenformulier op site ingevuld, ook geen reactie. Heb hier ook ingezet dat als ik na een week niets hoor een klacht indien bij het klachtenkompas. Na 2 wk zelf gebeld. Nu 2 weken later nog steeds niets gehoord!!! Qua behandeling verder erg tevreden maar dit vind ik echt flop. Dit loopt al vanaf begin september.

Een aangepaste factuur toesturen, per post of per mail. Waarin staat dat het om een ‘laserbehandeling’ gaat.

Wij vinden dat Velthuiskliniek hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ilse
Heb mijn behandelaar zelf gemaild, toen was het snel geregeld!

Ook een klacht indienen over Velthuiskliniek ?