Klacht Veluwezoom zonwering & kozijnen: Slecht afgesteld zonnescherm; beschermrand achterzijde vernield

Klachtnummer
# 6848
Gebruiker
Ton Noppert
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 1 juli 2011 werd een zonnescherm geïnstalleerd en betaald. Garantie tot 31.06.2013.
Al snel bleek het scherm niet goed in de cassette terug te kunnen. De beschermrand achter het scherm was tijdens de installatie los geraakt en naar beneden gevallen. Gebeld met eigenaar [naam verwijderd door moderator]. Die kwam de zaak bijstellen, maar had geen gereedschap bij zich. "Heeft u misschien een imbus sleutel? " Enkele malen een mail gestuurd en op 15.06.2012 een brief: "Nu voor 7 juli actie".
Volgt een mail van de heer [naam verwijderd door moderator]:"Mijn bedrijf is op 31 maart 2012 gestopt en uitgeschreven bij de Kamer van Koophandel."

De oplossing

1. Beter afstellen knikarmscherm
2. Opnieuw monteren van de beschermende achterzijde aan de dakgoot

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Veluwezoom zonwering & kozijnen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Veluwezoom zonwering & kozijnen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen