Klacht Veluwse Bron: Een op geld beluste wellness fabriek waar de mens op de tweede plaats staat.

Klachtnummer
# 338325
Gebruiker
ESA_2010
Datum
0 reacties

Details

De klacht

De Veluwse bron informeert zijn klanten niet correct (en duidelijk), en bij discussie weigeren ze onze niet genoten behandeling terug te betalen, laten grote steken vallen in de communicatie, dienstverlening en klantvriendelijkheid.

De oplossing

Dat ze mij het restant aan geld terugstorten van de twee niet genoten behandelingen.
Misleidt bezoekers niet door pas bij de bevestiging van de reservering aan te geven: “Indien je een behandeling hebt geboekt wordt deze ingepland tussen de door jou aangegeven aankomst- en vertrektijd. Bij aankomst in het resort verneem je wanneer jouw behandeling staat gepland”.
Beantwoord het contact formulier als er niet voldaan kan worden aan een verzoek van een bezoeker, dan kan de bezoeker een behandeling nog gratis 48 uur van te voren annuleren.
Neem de telefoon op als je een telefoonnummer op de website plaats. Ik kwam er niet doorheen en werd gedwongen het contact formulier in te vullen.
Zorg voor meer betrokken en inspireren personeel, want de slogan “pure ontspanning” past niet bij jullie organisatie. Er kon weinig klantvriendelijkheid en glimlachen vanaf.
Zorg dat er voor de receptionisten meer ruimte is tot het nemen van beslissingen of zo

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Veluwse Bron hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Veluwse Bron?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen