Klacht Veluwse Bron: Ik ben naar mijn gevoel opgelicht, met de kosten die drie maal duurder zijn.

Johnnyngt

Op vrijdag 29 oktober om 13.00 uur ben ik naar VeluwseBron gegaan, met het doel van het krijgen van de ontspanning. Ruim een week voor het bezoek bij VeluwseBron heb ik voor een groot bedrag een arrangement gekocht, inclusief een behandeling. Voor de balie heb ik een plastic zak met een aantal zakjes zout gekregen en de tijd vastgesteld hoe laat ik een diner in de avond kan benutten. Ik heb aan een medewerker van de balie gevraagd hoe laat ik een behandeling kan krijgen. Op die vraag kreeg ik geen antwoord. Ik ben alleen uitgelegd waar ik me kan omkleden want ik heb namelijk een armbandje voor eigen kluis gekregen. Ik heb met de plezier een aantal sauna's bezocht. Ik wilde graag de behandeling nemen aangezien ik de arrangement heb gekocht. Overal heb ik gezocht naar de ruimte waar ik de behandeling kan krijgen. Ik heb de ruimte gevonden maar voor de ruimte zit een stoel waarop er een bord staat. Op de bord staat er vermeld dat de ruimte niet mag worden gestoord. Ik ben tegelijk naar de receptie gegaan om te vragen of het mogelijk is om op snel de behandeling te krijgen. De medewerkster van de receptie heeft toegezegd dat ik al de zakjes zout heb gekregen die volgens haar in de arrangement behoren. Deze zakjes kan ik thuis gebruiken, aldus de medewerkster van de receptie. Daarna heb ik een aantal sauna's bezocht. Ik wachtte tot de tijd is om de diner te nemen, terwijl ik heb gedacht dat alle bezoekers een vaste tijd hebben gekregen. Tot mijn verbazing is de zaal rond de tijd die ik van de receptie heb gekregen erg vol terwijl er een half uur eerder weinig gasten waren voor het diner. Het gerecht was mager; een handvol frietjes waarvan sommige niet goed zijn gefrituurd, zes plakjes augurk, een broodje burger. De kosten van dit gerecht was veel te hoog. Met de kosten kan ik makkelijk vier gerechten bij een snackbar kopen. Vlak na het diner heb ik gestopt met de sauna, een uur eerder dan welke tijd ik van te voren heb doorgegeven. Ik heb het armbandje aan de receptie teruggegeven. Ik bleek nog een rekening erbij te hebben gekregen. Ik zag in het bonnetje, dat ik helaas niet heb meegenomen, BTW extra voor het arrangement en andere kosten. Bij elkaar moet ik een groot bedrag betalen waarmee ik makkelijk een weekenduitje kan kopen. Ik zag bij een aantal medewerkers dat zij van het bonnetje zijn geschrokken maar zij hebben hier niks over gezegd. Kortom: de behandeling heeft niet geplaatst. Het gerecht was te mager en slecht. De BTW-kosten zijn dubbel gemaakt.

Heel bedrag terugstoren op mijn bankrekeningsnummer

Wij vinden dat Veluwse Bron hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Veluwse Bron?