Opgelost door VelvetMusic.nl: Wel betaling maar geen levering door VelvetMusic Online

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 164475
Gebruiker
Carlijn
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Bij deze webwinkel heb ik op 29 februari een cd besteld en betaald.
Omdat de cd maar niet werd geleverd, heb ik verschillende emails gestuurd. Daar werd maar niet op gereageerd. Daarom heb ik contact opgenomen met de fysieke winkel van Velvet Breda, waar ik enkele dagen ervoor was. Die hebben me het telefoonnummer van de fysieke winkel van Velvet Leiden gegeven. Daar zouden ook degenen zijn die over de webwinkel van VelvetMusic gaan.
Toen hoorde ik met terugwerkende kracht en nadat ik er zelf steeds voor belde, wat de levertermijn voor de bestelde cd is. Eerst was de die 5 - 8 werkdagen, later 30 dagen en daarna zou er 70% kans zijn dat de bestelling na 3 maanden alsnog zou worden geleverd.
Na die telefoontjes beantwoorde ene [naam verwijderd door moderator] op erg onvriendelijke wijze ineens wel mijn emails. Ze probeert mij met allerlei smoezen af te poeieren.

De oplossing

Ik wil mijn bestelling bij Velvet Music Online annuleren en mijn geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat VelvetMusic.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Carlijn
    Datum
    Binnen 1 dag dat Klachtenkompas.nl zich er mee ging bemoeien is het geld terug gestort.
    Klachtenkompas, hartelijk bedankt voor dit succes!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Carlijn
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over VelvetMusic.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen