Opgelost door VelvetMusic.nl: Wel betaling maar geen levering door VelvetMusic Online

Carlijn

Bij deze webwinkel heb ik op 29 februari een cd besteld en betaald.
Omdat de cd maar niet werd geleverd, heb ik verschillende emails gestuurd. Daar werd maar niet op gereageerd. Daarom heb ik contact opgenomen met de fysieke winkel van Velvet Breda, waar ik enkele dagen ervoor was. Die hebben me het telefoonnummer van de fysieke winkel van Velvet Leiden gegeven. Daar zouden ook degenen zijn die over de webwinkel van VelvetMusic gaan.
Toen hoorde ik met terugwerkende kracht en nadat ik er zelf steeds voor belde, wat de levertermijn voor de bestelde cd is. Eerst was de die 5 - 8 werkdagen, later 30 dagen en daarna zou er 70% kans zijn dat de bestelling na 3 maanden alsnog zou worden geleverd.
Na die telefoontjes beantwoorde ene [naam verwijderd door moderator] op erg onvriendelijke wijze ineens wel mijn emails. Ze probeert mij met allerlei smoezen af te poeieren.

Ik wil mijn bestelling bij Velvet Music Online annuleren en mijn geld terug.

Wij vinden dat VelvetMusic.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Carlijn
    Binnen 1 dag dat Klachtenkompas.nl zich er mee ging bemoeien is het geld terug gestort.
    Klachtenkompas, hartelijk bedankt voor dit succes!

Carlijn

Ook een klacht indienen over VelvetMusic.nl?