Klacht Venco: misleiding in geld terug actie

Klachtnummer
# 56513
Gebruiker
SandraDerksen
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb zakje tikkels gekocht met probeer gratis sticker erop. Daar onder stond met kleine letters..."aankoopbedrag retour op bankrekening t/m 30-6-2014. Bewaar je kassabon" Toen ik thuis de sticker verwijderde, stond er oa. "alleen de eerste 4000 aanvragen ontvangen hun geld terug" Op de site zag ik dat de actie al vol was. Ik heb toen een klacht ingediend op de site, omdat ik me misleid voel. Op de buitenkant staat NERGENS te lezen dat het een beperkte/op-is-op actie is. Na enkele dagen ontving ik een brief dat het nu eenmaal een op-is-op actie was en dat ik te laat was geweest. En als geste zat er een klein zakje tikkels in.
Ik ben echter nog steeds van mening dat hier sprake is van misleiding. Pas NA het verwijderen van de buitenste sticker ( thuis dus) kon ik zien dat het een op-is-op actie was. Ik blijf van mening dat dit een onjuiste en misleidende manier van adverteren is .

De oplossing

Ik wil gewoon mijn geld terug. Ik had nl op basis van de buitenste sticker GEEN reden om aan te hoeven nemen dat de actie, een op-is-op actie was. Ik kan aan de wel zichtbare eisen voldoen (voor 31-06-2014 en ik heb mijn kassabon bewaard). Ik ben dus van mening dat ik gewoon in aanmerking moet komen voor vergoeding.

Tevens wil ik Venco aanraden, voortaan zichtbaar te vermelden dat het een op-is-op actie is

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Venco hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Venco?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen