Klacht Vendo.nl: Geen bestelling ontvangen

Klachtnummer
# 509672
Gebruiker
Remy
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Bestelling gedaan op maadag 4 jan 2021. Betaald en ontvangstbevestiging maar nog altijd geen track en trace gekregen. Ook telefonisch nietbereikbaar!! Wat moet ik doen, komt mijn bestelling nog of zal ik deze maar annuleren?

De oplossing

Contact opnemen met Venco om alsnog mijn bestelling te leveren

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vendo.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vendo.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen