Klacht Venema Auto's & Onderdelen: [Verwijderd]

Klachtnummer
# 416958
Gebruiker
Jan
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Verkeerde bumper geleverd gekregen na duidelijke vragen, mag niet retour, optie 2 op de telefoonlijn ,retouren, nemen nooit op, , ziet en voelt als een stel [verwijderd], meer gedupeerden? Meld je aub dan spannen we een zaak aan, dit soort praktijken moeten stoppen

De oplossing

Bumper terugnemen,geld retour

2 reacties

  1. Auteur
    Jan
    Datum
    Ze reageren lekker, niet dus, geen zaken mee doen!!!!
  2. Auteur
    Venema Auto's & Onderdelen
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Hallo Jan,

    In de advertentie was het zeer duidelijk te zien wat voor type bumper het was.
    Ook waren er duidelijke foto's bijgevoegd alsmede alle onderdeelnummers van de desbetreffende bumper.

    Daarin tegen hanteren wij (mocht de klant ondanks onze zeer uitgebreide informatie inkl. foto's) toch nog foutief bestellen. Dan mag dat binnen 5 werkdagen retour en geen 1 maand.

    Ook hebben wij al uw E-mails beantwoord. Wellicht niet het antwoord wat u wilt, maar beantwoord is het zeker.

Ook een klacht indienen over Venema Auto's & Onderdelen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen