Klacht Venema Auto's & Onderdelen: Ik wil mijn geld terug en word niet fatsoenlijk daarbij geholpen

Beste Consumentenbond,

Ik heb een onderdeel besteld bij dit bedrijf, echter had ik het niet meer nodig. Op 3 maart 2020 heb ik verstuurd naar het bedrijf, vervolgens keek ik op track and trace waarop stond dat het pakketje bezorgd was op 4 maart. Na ongeveer twee weken kreeg ik geen gehoor en mailde ik naar het bedrijf. Ik kreeg als antwoord dat zij het niet binnen kregen en dat ik contact op moest nemen met PostNL. Dit heb ik gedaan, PostNL kwam met het antwoord dat het op zwart-op-wit staat dat het bezorgd is.

Ik heb dit weer voorgelegd bij het bedrijf Venema, en zij bleven maar zeggen dat zij het niet binnen kregen. Ik vind dit absurd dat een bedrijf geen oplossing zoekt en niet eens probeert te helpen. Ik heb hiervoor geld betaald voor dat onderdeel en ik heb niks ontvangen. Terwijl het op zwart-op-wit staat dat het bezorgd is.

Ik heb hen nog daarna meerdere malen gemaild en ik kreeg geen gehoor. Ik vind dat zeer onprofessioneel als bedrijf zijnde die niet een klant fatsoenlijk kan helpen.

Ik vraag uw vriendelijk om mij hierbij te helpen en een oplossing te zoeken waarbij ik mijn geld terug kan krijgen.

Alvast hartelijk bedankt voor alle moeite.

M. Allagul

Beste,

Ik wil graag mijn geld terug waarvoor ik betaald heb en waarop het op zwart-op-wit staat dat het bezorgd is bij het juiste adres die zij ook op hun website vermelden.

Bedankt.

Beste,

Ik heb nog niets van hen gehoord of iets dergelijks. Ik wil graag dat er actie wordt ondernomen, want vind dit belachelijk voor woorden.

Graag hoor ik van jullie antwoord.

Venema Auto's & Onderdelen
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen

Ook een klacht indienen over Venema Auto's & Onderdelen?