Klacht Venema Auto's & Onderdelen: Portier Peugeot 206 besteld en betaald op 7-05-2020, nogsteeds niet bezorgd

Status
content Niet opgelost
Klachtnummer
# 455052
Gebruiker
A. Lansdorp
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 7 Mei 2020 via de site van Venema autoonderdelen in Walterwald (Friesland) een linker voorportier voor een Peugeot 206, kleurcode ECQ besteld en betaald. Na herhaaldelijk getelefoneerd beweerde Venema de deur verstuurd te hebben.Tot op heden nog niets ontvangen.
Ik verzoek Venema het betaalde bedrag ad € 109,44 terug te boeken binnen twee weken dus voor 30 Juni 2020. Na deze datum zie ik mij genoodzaakt juridische stappen te ondernemen. Alle daaruit voortvloeiende kosten zijn voor rekening van Venema.

De oplossing

Ik verzoek Venema het betaalde bedrag ad € 109,44 terug te boeken binnen twee weken dus voor 30 Juni 2020. Na deze datum zie ik mij genoodzaakt juridische stappen te ondernemen. Alle daaruit voortvloeiende kosten zijn voor rekening van Venema.

1 reactie

  1. Auteur
    A. Lansdorp
    Datum
    Tot op heden radiostilte, venema reageert niet op de klacht

Uiteindelijke oplossing

Auteur
A. Lansdorp
Datum
Uiteindelijke oplossing
Een credit nota, die tot op heden niet verwerkt is.
Status
niet opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Venema Auto's & Onderdelen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen