Klacht Venema Auto's & Onderdelen: twee keer verkeerd geleverd jaar over gedaan uit eindelijk niks geleverd en ook nooit geld terug gezien (145 €)

Klachtnummer
# 29387
Gebruiker
hoppa-cars@hotmail.com
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 26-08-2011 heb ik via marktplaats bij autodemontagebedrijf Venema ,
Een automaatschakelpook van een vw passat bouwjaar 1998 besteld .
Tot 2 keer toe heeft dit bedrijf de verkeerde pook gestuurd .
Daar heeft autodemontage venema zelfs een heel jaar gedaan.
Uit eindelijk heb ik geen schakelpook gehad.
Nu bijna twee jaar na datum ook geen geld terug gehad.

De oplossing

Geld terug ik heb geen product gehad dus lijkt het mij reeél dat ik de gemaakte kosten van 146.90 .
1x 135 € voor de niet geleverde pook .
2 x 5,95 € voor het terug sturen van de verkeerde pook .

0 reacties

Ook een klacht indienen over Venema Auto's & Onderdelen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen