Klacht Veneta.com: niet welwillend, totaal geen tevredenheid zoekend.
Details
Klacht
Ze willen dat je 100% tevreden bent?!!! Jaloezie besteld die een te grote bak bevat voor het kozijn. Wat nergens staat aangegeven dat deze groter is dan de jaloezie zelf. Wil je gebruik maken van de meetverzekering en doe je veel moeite voor dit regelen (er wordt pas laat gereageerd) en heb je bovendien bij de eerste bestelling de verzendkosten niet hoeven te betalen vanwege actie moet je nu dit wel doen. Wanneer je dit aangeeft bij klantenservice blijft er gehamerd worden op de productiekosten die veneta al op zich neemt! Er wordt nul stil gestaan bij mij als consument en de moeite die dit kost en dat dit geeneens een rekenfout van mij is. ONGELOFELIJK!!Gewenste oplossing
Geen verzendkosten hoeven te betalen voor nieuwe jaloezieën en voor de oude opsturen.De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.