Opgelost door Veneta.com: Slechte service, slechte kwaliteit

Status
angry Opgelost
Klachtnummer
# 640019
Gebruiker
Daan
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Ruim een maand moeten wachten op de jaloezien. Gebruik gemaakt van de meetservice (medewerker Veneta komt langs om op te meten). Verkeerd opgemeten, geen excuus, verantwoordelijkheid bij de klant neerleggen door mij op te dragen zelf na te meten. Jaloezien geretourneerd (ook om de slechte kwaliteit, Chinese meuk!), ruim twee weken geleden hebben ze deze ontvangen. Nog steeds mijn geld niet teruggekregen.

Gewenste oplossing

Ik wil mijn € 1580,20 nog deze week terug!
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
angry

2 reacties

  1. Auteur
    Daan
    Datum
    Veneta houd mij constant aan het lijntje door nul verantwoordelijkheid te nemen voor de terugbetaling. De contactpersoon meent geen inzicht te hebben in de status van de terugbetaling en de klantenservice verwijst mij constant naar de contactpersoon. Werkelijk een ROT bedrijf!
  2. Auteur
    Daan
    Datum
    Nog steeds mijn geld niet ontvangen. Meerdere keren telefonisch contact gehad, veel keren gehoord “ik kan op het moment niets doen”. Heel moeizaam bedrijf. Mijn advies: koop hier niets.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Veneta.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen