Klacht Veneta.com: Slechte service en onafgewerkt rolgordijn

Klachtnummer
# 620785
Gebruiker
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik heb 2 maanden op rolgordijnen gewacht.
Ik kreeg elke keer een smoesje waarom mijn order nog steeds binnen was.
Ook heb ik ruim 1 maand op mijn mail moeten wachten na meerdere keren gebeld te hebben kreeg ik te horen ja mevrouw ik zet de vraag door naar desbetreffende persoon.
Nou zijn ze eindelijk binnen en zien er simpel weg er niet uit! Onafgewerkt aan de zijkanten en de boven kant al helemaal het geld niet waard.

Heb per mail de order geannuleerd omdat het te belachelijk voor woorden is maar word zoals gewoonlijk genegeerd

Gewenste oplossing

Mijn geld terug, Veneta heeft genoeg kansen gehad. Ik heb al in de mail ook gezegd dat ik de order annuleer en mijn geld terug maar zoals gewoonlijk negeren ze de mails.

1 reactie

  1. Auteur
    Datum
    .

Ook een klacht indienen over Veneta.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen