Klacht Veneta.com: slechte service.

Klachtnummer
# 369164
Gebruiker
j.vogten
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ongeveer 1.5 jaar geleden lamellen gekocht.
Verkeerde maten.
na meerdere telefoontjes (terugbel beloften niet nagekomen) kwam monteur om nieuwe op te hangen.
Bleek hij geen lamellen bij zich te hebben.
ze zouden in magazijn liggen en alsnog opgestuurd worden.
Dag vrij genomen op dag van levering.
Niemand gekomen op afgesproken dag.
Bleek achteraf niks te zijn besteld.
Alsnog besteld door Veneta.
Ook deze levering leverde verwarring op over de datum. Collega's spreken elkaar tegen.
Uiteindelijk lamellen gearriveerd.
Lamellen net 3 -4 weken hier. Valt er een omlaag.
Nu 2 dagen aan het bellen om dit probleem weer op te lossen. Maar wederom belt niemand mij terug terwijl dit meerdere malen afgesproken is.
Ik krijg alleen een mail dat men gaat kijken naar de situatie. En dat het erg druk is en lang kan gaan duren. Wederom uitgelegd dat we gaan verhuizen en lamellen overgenomen zijn door nieuwe bewoners.

Inmiddels al 1.5 jaar bezig om passende en g9ed functionerende lamellen te ontvangen.

Andere afdeling heeft wel gebeld om afspraak te maken voor nieuwe woning.
Maar met deze service, zeggen we die afspraak af.

Gewenste oplossing

lamel vervangen, binnen een week.

0 reacties

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Veneta.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen