Klacht Veneta.com: Verkeerde afmetingen / Verkeerde prijs

Klachtnummer
# 613112
Gebruiker
Jordi
Datum
4 reacties

Details

Klacht

Beste,

De adviseur ter plaatse heeft de duo rolgordijnen op de dag te monteren genoteerd ipv in de dag (zoals nochtans mondeling afgesproken ter plaatse te hebben) , heeft ook verkeerde opmetingen gemaakt (breedte) ondanks het opmeten gebeurde met een laser en heeft (bewust?) te lange lengtes berekend dan nodig waren (afmeting van boven naar beneden), waardoor we veel duurder uitkomen per duo rol gordijn en dus ook op onze factuur.

Wij hebben ondertussen zelf onze correcte afmetingen moeten doorgeven per mail. En wij komen zelf goedkoper uit. Alsook wij deze berekening vandaag 13/08/2022 hebben opgemaakt op de website van Veneta (ondanks dit een duurdere prijslijst is vanaf 1 juli 2022, dit is ons gezegd geweest bij het bezoek van de adviseur op 28/07/2022 die toen zijn offerte had opgemaakt.)

Wij vragen dus een terugbetaling a.d.h.v. de goedkopere prijslijst voor 1 juli 2022.

Zowel de adviseur als Veneta hebben wij nu zelf per e-mail op de hoogte gebracht van de vervelende situatie. Wij wachten momenteel op antwoord.

Indien zij niet akkoord gaan met 1) kosteloos retour ophalen door de adviseur of een koerierdienst van de verkeerde duo rolgordijnen, 2) Correcte nieuwe duo rolgordijnen kosteloos te laten leveren, 3) Het prijsverschil terug te betalen. Zijn wij genoodzaakt verdere stappen te ondernemen.

Eigenlijk zouden wij hier ook graag een schadevergoeding voor willen of een soort van extra commerciele inspanning. Aangezien dit over 7 duo rolgordijnen gaat. M.a.w. een groot bedrag.

Alvast bedankt.
Met vriendelijke groeten

Gewenste oplossing

De 3 bovenstaande punten aanpakt.
En een commerciele inspanning doet om deze grote fout(en) recht te zetten.

4 reacties

  1. Auteur
    Jordi
    Datum
    Tot op heden nog steeds geen antwoord
  2. Auteur
    Jordi
    Datum
    Nog steeds niet opgelost. Men ging vandaag langskomen om alles terug op te meten. Maar niemand gezien. Adviseur had lekke band (dat melde hij 10min, NA dat hij op onze afspraak ging staan)

    Voorlopig nog een laatste maal proberen dit onderling te regelen adhv een nieuwe afspraak in te plannen. (Als ik reactie krijg van de adviseur teminste), lukt dit niet. Worden er juridische stappen ondernomen.
  3. Auteur
    Jordi
    Datum
    15 september nieuwe afspraak.
  4. Auteur
    Jordi
    Datum
    15/09 nog steeds afspraak gepland

Ook een klacht indienen over Veneta.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen