Klacht Vente-exclusive.com: Geen geld terug na retour

Klachtnummer
# 357762
Gebruiker
M.E. Kater
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Artikel teruggestuurd, geen geld terug ontvangen. En dit na heel veel gedoe over het onvermogen om überhaupt artikel terug te kunnen sturen.

De oplossing

Geld terug, subiet!

1 reactie

  1. Auteur
    Vente-exclusive.com
    Datum
    Beste Miriam,

    Hierbij bevestig ik jou dat deze retour zonet, dankzij alle informatie die je mij telefonisch kon geven, werd terugbetaald naar de rekening van T. Blekendaal.

    Binnen ongeveer 5 werkdagen zal het bedrag op haar rekening staan.

    Ik wens jou een hele fijne dag toe.

Ook een klacht indienen over Vente-exclusive.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen