Klacht Vente-exclusive.com: Geen geld terug want geen werkend retourproces

M.E. Kater

1. Geen retourafhandeling procedure: gekocht product wordt niet als retour herkend: geen geld terug. Alles tegen de zogeheten regels van Thuiswinkel waarborg.

2. Bedrijf is niet bereikbaar: telefoon wordt niet opgenomen, mails worden niet beantwoord

Geen geld terug want geen werkend retourproces

Ons artikel laten retourneren en hierna vooral aankoopbedrag terugboeken.
Controle op dit bedrijf voldoet het echt aan Thuiswinkel waarborg?

Geld terug! Controle of dit bedrijf.

M.E. Kater
    Dat klopt, het betreft mijn vriendin T. Blekendaal. De referentie van de aankoop en overige gegevens zijn: Reference: 13819643 betreffend: Saucony SNEAKERS "DXN TRAINER VINTAGE" ... S60369_25.40_5
    M.E. Kater
    Laten jullie het weten wanneer jullie meer info van ons wensen? We wachten jullie reactie af. Weet alsjeblieft dat we direct na aankoop contact zochten met jullie; per mail en telefoon. Ik heb hier bewijzen van, desgevraagd stuur ik jullie deze toe.
    Vente-exclusive.com

Beste Miriam,

Dit bericht heb ik naar Thirza Blekendaal gestuurd via haar Vente-Exclusive.com account:

"Beste Thirza,

Ik kreeg via Miriam Kater de vraag hoe je een retour kan doen. Best kan je je vraag steeds stellen via de Help&Contact pagina van jouw Vente-Exclusive.com account. Daar kan je een chat met ons starten en krijg je meteen antwoord, of een mail sturen en dan krijg je meestal binnen de 2 werkdagen een antwoord. Onze klantendienst van Nederland is inderdaad niet bereikbaar telefonisch. Je mag altijd bellen naar onze Belgische klantendienst op het nummer 0032 2 893 45 00. Dan helpen we jou heel graag meteen verder.

Je zal je retourformulier niet meer kunnen printen nu omdat de 14 dagen retourrecht verstreken zijn door de miscommunicatie via email, waarvoor onze excuses. In de bestelling vind je ook de factuur terug in jouw account. Print deze even uit en zet erop "retour".

Het pakketje mag je dan via een UPS punt sturen naar:
    Vente-Exclusive.com / Veepee
    Dienst Retours
    De Ketting 6
    5261LJ VUGHT
    Nederland

De retour kost je 2,5 euro.

Weet dat we je altijd graag verder helpen bij elke vraag die je hebt. Dus aarzel zeker niet.

Een hele fijne namiddag gewenst.

Vriendelijke groet,
    Sophie"

Hiermee hoop ik op je vraag geantwoord te hebben. Wens je bijkomende informatie? Aarzel dan niet dit te doen via de "Help&Contact" pagina van haar account.

Sophie
    Customer Care Representative
    Tel. +32 2 893 45 00
    Humaniteitslaan 292 - 1190 Vorst - Belgium

Ook een klacht indienen over Vente-exclusive.com?