Klacht Vente-exclusive.com: Geen levering en geen reactie op berichten

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 178584
Gebruiker
Michel
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik heb de volgende bestelling gedaan bij Vente-Exclusive:

Ice-Watch - C17516310

De verwachte levering was tussen 8-18 juli.
Ik heb de 3 horloges nog steeds niet gezien, de status staat op ''open'' en ik heb inmiddels een aantal berichten gestuurd, waar nog niet op is gereageerd (normaliter binnen 24 uur op werkdagen).

Gaat dit nog goed komen?

Mvg, Michel Kros.

De oplossing

Levering van mijn originele bestelling

2 reacties

  1. Auteur
    Vente-exclusive.com
    Datum
    Goedemorgen Michel,

    Onze excuses voor de late reactie. Ik heb het even voor je nagekeken en ik zie dat het pakket inmiddels bij je geleverd is.
    Klopt dit? Heb je het pakket inmiddels in goede orde mogen ontvangen?

    Mocht ik je nog ergens mee kunnen helpen dan hoor ik het graag.
    Met vriendelijke groet,
    Sophie
  2. Auteur
    Michel
    Datum
    Ik heb dan idd de horloges nu wel gekregen, maar vind het wel teleurstellend dat ik geen reacties heb gekregen op vragen via berichten.
    De levering gebeurde (opvallend genoeg) pas 1 dag nadat ik de klacht heb gepost en via een chat op de site van Vente mijn ongenoegen had geuit.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Michel
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Vente-exclusive.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen