Opgelost door Vente-exclusive.com: Geen levering goederen, foutief bedrag geld retour en lange reactietijd doorloop

Dees

Bestelde goederen kwamen maar niet aan ondanks verzonden status
3 weken contact gezocht, mails en telefoon en moest maar geduld hebben
Dan werd pakket naar foutief adres. Een afleverpunt 150 km van woonplaats
Op aandringen na een week geld retour maar vonden pakket niet, te weinig geld retour! Na 5 weken

Klant niet zo lang laten wachten met een oplossing met een standaard mail in je mailbox fijn dat we je konden helpen, want dat is niet het geval

Vente-exclusive.com
    Goedemorgen,

Bedankt voor je bericht. Wat vervelend om dit te moeten lezen. Onze oprechte excuses hiervoor.

Ik probeerde je net te bellen omdat je geen gegevens hebt achtergelaten om welk ordernummer het gaat of wat je e-mailadres is. Alleen met die gegevens kan ik je klacht inzien en verhelpen. Helaas kon ik je niet bereiken.

Kan je mij laten weten wanneer je het beste bereikbaar bent? Dan probeer ik het nog een keer. Je mag me anders ook je bestelnummer doorgeven.

Sophie
    Bestelling ref D6395051, Merrell sneaker enlighten Glitz en sandalen Merrlell
    Vente-exclusive.com
    Bedankt voor je snelle reactie, wij zullen vandaag nog contact met je opnemen.

Sophie
    Dees
    Geld retour net xtra bloemen dus goed opgelost

Dees

Ook een klacht indienen over Vente-exclusive.com?