Klacht Vente-exclusive.com: Ik heb het 1000x geprobeerd, maar ik kan mij niet uitschrijven voor de aanbiedingen en nieuwsbrieven

KleineAalbes#875

Ik heb het 1000x geprobeerd, maar ik kan mij niet uitschrijven voor de aanbiedingen en nieuwsbrieven... ik heb mijn account al gedeactiveerd... maar nog krijg ik alles op mijn email... Geen service / reclame voor jullie.

Mij uitschrijven voor de aanbiedingen/nieuwsbrieven of eigenlijk alles wat ik per email ontvang.
Ik heb inderdaad een email ontvangen van Vente-Exclusive.com... echter zonder oplossing, de emails stromen nog steeds binnen... en onderaan de email staat "Om te reageren op deze mail, klik op deze link" => EN DEZE LINK WERKT NIET !!!!! Niet te geloven!!!

Vente-exclusive.com
    Goedemorgen,

Het spijt me dat je na het deactiveren van jouw account nog steeds aanbiedeingen en nieuwsbrieven ontvangt.
    Dit lijkt me inderdaad niet de bedoeling te zijn, waarvoor mijn excuses.

Kan je me even een ordernummer doorsturen of aangeven op welke naam het account staat?
    Dan kijk ik het graag voor je na.

Maak er alvast een fijne dag van!

Sophie
    KleineAalbes#875
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
    Vente-exclusive.com
    Hallo Peter,

Heel hartelijk bedankt om deze gegevens door te sturen.

Ik heb je hierover zojuist een mailtje gestuurd, hopelijk heb je deze goed ontvangen.
    Reageer gerust via de link onderaan het mailtje mocht je verder vragen hebben.
    Ik help je graag verder.

Maak er nog een heel fijne dinsdag van!

Sophie

Ook een klacht indienen over Vente-exclusive.com?