Klacht Vente-exclusive.com: Ik krijg mijn geld niet na een retour op mijn rekening gestort

Klachtnummer
# 178024
Gebruiker
Ingrid van de Groep
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb 2 weken geleden mijn bestelde kleding als retour verzonden naar Vente - Exclusive.com. Eerst duurde het al ruim een week voordat ik melding kreeg dat de retour weer bij hun binnen is. Met mijn retour vermeld dat ik mijn geld op mijn rekening teruggestort wilde hebben, maar dat is niet gebeurd. Het geld is een tegoed wat ik zelf moet overmaken naar mijn rekening. Dit moet via de app van Vente-Exclusive, maar ik zie en lees niet hoe!

De oplossing

Ik wil mijn geld terug en dan dus gewoon op mijn bankrekening.

1 reactie

  1. Auteur
    Vente-exclusive.com
    Datum
    Goedemorgen Ingrid,

    Bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat je het tegoed niet kon overmaken naar je bankrekening, onze excuses hiervoor.

    Ik zie dat je de klacht op 23 juli hebt geplaatst, wij hadden het bedrag overgemaakt maar dit kon 5 werkdagen in beslag nemen. Het bedrag moet inmiddels op je rekening staan. Zou je dit willen controleren?

    Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het graag!
    Met vriendelijke groet,
    Sophie