Opgelost door Vente-exclusive.com: In de leren agendaomslag van Longchamp, geleverd in november j.l. zat een vulling van 2016, terwijl het bijna 2017 is!

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 199526
Gebruiker
Cornelia
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Bij de webshop Vente exclusive, een mooie leren agendaomslag van Longchamp besteld. Deze werd geleverd nov. 2016, er in zat een vulling van 2016.
Zes weken voor aanvang van 2017 verwacht je niet anders dan een vulling van het komend jaar. Er was niet vermeld, dat de inhoud een vulling 2016 zou bevatten. Mijn klacht heb ik div. keren gemeld, waarop ik steeds een automatisch antwoord kreeg. Na een aantal vergeefse pogingen tot contact , via mail, en de vraag om het probleem op te lossen,(door mij een vulling voor 2017 toe te zenden), is deze klacht nog steeds niet in behandeling genomen.
Bestellingnr C20192643 , besteld op 22-10-2016, levering tussen 16/11 en 28/11 2016.
Deze gegevens uit de bewaarde bestellings bevestiging gehaald.
Opmerkelijk: bij deze zending geen afleverbon en retourbewijs aan getroffen.

De oplossing

De agenda is mooi, en ik wil deze houden.
Heel graag zou ik een passende vulling voor 2017 ontvangen.
Het probleem zou daarmee opgelost zijn.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Vente-exclusive.com is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Cornelia
    Datum
    Een zeer snelle afhandeling door Vente Exclusive.
    Ik ben helemaal tevreden!!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Cornelia
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Vente-exclusive.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen