Opgelost door Vente-exclusive.com: In de leren agendaomslag van Longchamp, geleverd in november j.l. zat een vulling van 2016, terwijl het bijna 2017 is!

# 199526
Cornelia

Bij de webshop Vente exclusive, een mooie leren agendaomslag van Longchamp besteld. Deze werd geleverd nov. 2016, er in zat een vulling van 2016.
Zes weken voor aanvang van 2017 verwacht je niet anders dan een vulling van het komend jaar. Er was niet vermeld, dat de inhoud een vulling 2016 zou bevatten. Mijn klacht heb ik div. keren gemeld, waarop ik steeds een automatisch antwoord kreeg. Na een aantal vergeefse pogingen tot contact , via mail, en de vraag om het probleem op te lossen,(door mij een vulling voor 2017 toe te zenden), is deze klacht nog steeds niet in behandeling genomen.
Bestellingnr C20192643 , besteld op 22-10-2016, levering tussen 16/11 en 28/11 2016.
Deze gegevens uit de bewaarde bestellings bevestiging gehaald.
Opmerkelijk: bij deze zending geen afleverbon en retourbewijs aan getroffen.

De agenda is mooi, en ik wil deze houden.
Heel graag zou ik een passende vulling voor 2017 ontvangen.
Het probleem zou daarmee opgelost zijn.

Vente-exclusive.com is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Cornelia
    Een zeer snelle afhandeling door Vente Exclusive.
    Ik ben helemaal tevreden!!

Cornelia

Ook een klacht indienen over Vente-exclusive.com?