Opgelost door Vente-exclusive.com: Op 2 september een paar Vans besteld en tot op heden: 4 oktober niets ontvangen.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 325478
Gebruiker
Henny Hachmang
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Op 2 september een paar Vans besteld en tot op heden: 4 oktober niets ontvangen.

De oplossing

Als nog de schoenen leveren of geld terug geven.

2 reacties

  1. Auteur
    Henny Hachmang
    Datum
    We hebben 2/9 j.l een paar vans besteld en betaald tot nu toe nog niets gehoord.ook na onze eerdere klacht geen enkele reactie.
    Graag een reactie.
  2. Auteur
    Vente-exclusive.com
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Henny,

    Fijn om u zojuist gesproken te hebben.

    Zoals besproken heb ik gezien dat uw bestelling door ons is verzonden op 6 september.
    Uw pakketje had daarom al bij u afgeleverd moeten zijn.

    Omdat ik niet meer kan achterhalen waar uw bestelling is, heb ik deze hierbij geannuleerd.

    Het aankoopbedrag is als tegoed toegevoegd aan uw account.
    Ik heb u een berichtje gestuurd in uw account, met als uitleg hoe u dit kunt overboeken naar uw bankrekening.

    Mocht u nog vragen hebben, mag u me zeker via een berichtje in uw account antwoorden.

    Voor nu wens ik u een hele fijne dag toe.

    Vriendelijke groet,
    Fatiha

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Henny Hachmang
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geld wordt Nu binnen 5 dagen teruggeboekt
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Vente-exclusive.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen