Opgelost door Vente-exclusive.com: Slechte producten voor veel geld

ddj571

Via Vente kreeg ik een aanbieding van boekenkasten en wandrekken van het merk Woodenart. Kast van 507 voor 169, wandrek van 198 voor 49. Mooie aanbieding en de site beloofde kwaliteit. Na levering begon ik met het opbouwen van de kast en bekroop mij een gevoel van onvrede. Ik ben opgezadeld met 2 producten van een zeer slechte kwaliteit. De producten zijn de aanbiedingsprijs niet waard. Bij een Leen Bakker koop je mooiere producten. De kast staat in elkaar, maar die demonteer ik weer en dan gaat hij retour in de originele verpakking. Het wandrek was niet eens fatsoenlijk in elkaar te zetten. Het materiaal is van spaanplaat, waarbij de opgelijmde zijkanten niet een glad zijn, De schroeven, waarvan ik denk dat dit er belachelijk veel zijn, mag ik afplakken met een rond stickertje? Kortom, ik vind dat ik niet heb gekregen heb mij is beloofd en in mijn optiek is maar een optie waar ik open voor sta. Product retour en het geld terug op mijn rekening.

Product retour en mijn geld terug.
Vente Exclusive is niet erg meewerkend op dit moment. Ik beland in een mailwisseling waarvan ik niet het idee heb dat dit de goede kant op gaat.

Vente-exclusive.com is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

ddj571
    Vente heeft haar verantwoordelijkheid genomen en we zijn tot een oplossing gekomen.

ddj571

Ook een klacht indienen over Vente-exclusive.com?