Klacht Vente-Unique.nl: Er word heel erg slecht omgegaan met de klant

Klachtnummer
# 418251
Gebruiker
NIETBLIJ
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Mijn klacht is dat mijn bestelling deels is geleverd, aan het lijntje ben gehouden. Uiteindelijk de rest van de bestelling niet geleverd is en daarom mijn bestelling moeten annuleren. Na het annuleren geen bericht voor ophaalafspraak en geen geld retour. 5 weken bezig met het bellen van klantenservice die je niet verder helpen. en je beloven binnen 2 werkdagen contact op te nemen en dit niet doen.

De oplossing

Ik wil deze week de bedlade van het bed Alfonso uit mijn huis en mijn geld retour! Verder wil ik niks meer over jullie weten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vente-Unique.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vente-Unique.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen