Klacht Vente-Unique.nl: Mijn bestelling eeuwenlang geplaatst maar nog niet ontvangen!

Leo

Ik ben Zeer ontevreden met de professionaliteit van deze bedrijf!! Ik heb een kledingkast Besteld bijna twee maanden geleden, het is zo lang geduurd voor het leveren. Niet eens wanneer ik uit China besteld duurt de bezorging zo lang. Eindelijk krijg ik te horen dat mijn kast wordt bezorgd, krijg ik een mailtje om een afspraak in te plannen, heb ik gedaan, op de dag van de bezorging krijg ik een mailtje dat er is iets mis Is gegaan met sorteren van mijn bestelling, heb ik mijn dag kwijt en moet ik weer gaan wachten, dit is al twee keer gebeurt. 12 april besteld! Vandaag 26 Mei en mijn bestelling nog niet bezorgd! Ik kan de status van mijn bestelling niet volgen! Ik heb gebeld maar krijg ik een heel stoer meneertje aan het telefoon met geen duidelijke oplossing ( Iets ging fout bij het sortering ), geen uitleg wat dat betekend of waarneer wordt mijn bestelling bezorgd!

Graag mijn bestelling bezorgen en ik wil ook gecompenseerd worden voor het ongemak, zo lang wachten is niet normaal.

Wij vinden dat Vente-Unique.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Vente-Unique.nl?