Klacht Vente-Unique.nl: Slechte service

Klachtnummer
# 363855
Gebruiker
Kokkie
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Vorig jaar mooie hoekbank gekocht.
Kosten € 2500.
Na 3 maanden kwam er een scheur in het leer. Opgebeld en ze zouden iemand langs sturen.
Na meerdere keren gezeurd te hebben, heeft vente Unique toch iemand gestuurd die het gecontroleerd heeft.
Nu, naar ongeveer, 4 maanden een hoes ontvangen.
Deze moest in zelf er maar overheen trekken.
Nauwere een paar keer gebeld te hebben, zouden ze iemand sturen, die dit zou doen.
Ik zit nu 1 jaar op een kapotte bank.
Dit bedrijf last niets van zich horen.

De oplossing

Mijn problemen oplossen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vente-Unique.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vente-Unique.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen