Klacht Vente-Unique: levering van slechte produkten

Klachtnummer
# 427202
Gebruiker
kwaad1018
Datum
0 reacties

Details

De klacht

jan 19 aankoop bank. april door bank gezakt. moest omruil of ander product. Hebben maar andere bank gekozen juni 19. 9 dec bleek de stof onder de kunnen volledig gescheurd. moeten weer omruilen , willen van aankoop afzien wat niet mogelijk is. Tevens duurt het maanden voordat er een inspecteur langs komt om de schade op te nemen, belofte is 21 dagen geen maanden.

De oplossing

afzien van de koop, dat bank wordt opgehaald en het geld terug gestort.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vente-Unique hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vente-Unique?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen