Opgelost door Ventilatieshop.com: Geen begrip/medewerking!

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 535967
Gebruiker
J.P. van Dijk
Datum
0 reacties

Details

Klacht

In 2017 heb ik een centrale ventilatorunit besteld bij ventilatieshop.com. Sinds kort maakt deze unit veel lawaai. Mijn opinie is dat het lager versleten is. Volgens Internet zou deze pas na 15 tot 20 jaar aan vervanging toe zijn. Ventilatieshop.com wil onder voorbehoud wel meewerken aan de klacht, maar dan moet ik de ventilatorunit opsturen. Dat betekent: demonteren van de unit, loskoppelen van de aansluitingen, verpakkingsmateriaal zien te krijgen zodat deze ongeschonden kan worden verzonden, zonder ventilatie doen en maar afwachten wanneer er weer geventileerd kan worden. Mijn voorstel is om door genoemd bedrijf een vervangend (nieuw) exemplaar te sturen zodat ik de verpakking kan gebruiken om de defecte terug te sturen. Hieraan wil het bedrijf echter niet aan meewerken.

Gewenste oplossing

Een nieuw exemplaar op sturen zodat ik de verpakking kan gebruiken om de defecte netjes terug te sturen.
Geboden oplossing
Ventilatieshop.nl heeft na de klacht op deze site nu ineens wel aangeboden om een nieuw binnenwerk (motor en ventilatierad) toe te sturen. Ik heb het binnenwerk uitgewisseld en deze maakt aanmerkelijk minder geluid. Het oude binnenwerk moet ik ter onderzoek retourneren op eigen kosten. Onderzoek moet dan uitwijzen of mijn klacht terecht is. Ik wacht het af ...
Status
opgelost
Beoordeling
content

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ventilatieshop.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Ventilatieshop.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen