Klacht Ventilatorenwebshop.nl: Artikel duurder maken zelfs na akkoord bestelling, afspraak/deal niet nakomen.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 316639
Gebruiker
Ventilator duurder
Datum
1 reactie

Details

De klacht

25 juli heb ik de professionele ventilator art. nr 10656 besteld bij deze webshop voor 53,39 euro. Hierop direct een mail voor akkoord bestelling. Dan krijg ik 27 juli een mail van hun dat het artikel uitverkocht is en de de nieuwe lading duurder is, en dat ik via een link extra moet bijbetalen of geld terug kan krijgen.Ik ga hiermee niet akkoord: Ik heb een bestelling geplaatst en betaald en van deze webshop een mail terug voor akkoord, en omdat er wegens het warme weer er een run op ventilatoren is willen en doen ze gewoon de ventilatoren duurder maken. Dezelfde ventilator kost nu 86,97 euro.Ik heb een deal gesloten door de bestelling te plaatsen en te betalen en hun door akkoord te geven. Het kan niet zo zijn dat ik er alsnog eens 33,58 euro bovenop moet bijbetalen.Ik heb alle mailverkeer tussen mij en de webshop opgeslagen en ook de factuur en artikel nr.
Omdat ik geen antwoord op mijn mail kreeg, dreigde dat ik actie ging ondernemen, toen hebben ze het geld teruggestort.
Ik wil geen geld terug maar mijn bestelde order !
Het zou mooi zijn als ze zoiets zomaar kunnen doen. ze maken het artikel maar duurde bij nieuwe orders NIET bij al gedane en akkoord bevonden orders.
Ik hoop dat u mij kunt helpen
bvd Yolanda Henar

De oplossing

Ik wil graag dat de webshop de afspraak nakomt en mijn order namelijk de ventilator alsnog volgens afspraak naar mij zend.
Ik stort het retour gezonden bedrag van deze webshop dan weer terug op hun rekening.

1 reactie

  1. Auteur
    Ventilator duurder
    Datum
    opnieuw indienen - klacht heropenen en graag oplossen en afhandelen

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Ventilator duurder
Datum
Uiteindelijke oplossing
Niets is aangeboden. Zoals ik wel verwachte
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Ventilatorenwebshop.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen