Klacht Ventilatorenwebshop.nl: bestelde ventilator niet geleverd

Roberto

28/03/19 ventilator besteld + betaald; website geeft levertijd 2-4 dagen aan.
vanaf 08/04/19 meerdere mails hierover geschreven, er komt nooit een reactie.
Geprobeerd te bellen, maar het telefoonnummer geeft slechts een antwoordapparaat met Engelse (Amerikaanse) standaardboodschap.

Sindsdien helaas op klachtenkompas.nl moeten lezen dat bovenstaande ook bij andere klanten voorkomt.
Zal derhalve indien niet snel alsnog een adequate reactie en levering komen, de order gaan annuleren (en politie-aangifte indien dan nog steeds geen reactie en geen terugbetaling)

1) op zeer korte termijn bestelde ventilator leveren, of
2) factuurbedrag terugbetalen

Roberto
    Nog geen reactie van ventilatorenwebshop; derhalve mail gestuurd om de order te annuleren en terugbetaling te eisen; ben benieuwd wat er gebeurt en of ik aangifte van oplichting zal moeten doen.
    Roberto
    Nog steeds geen reactie of terugbetaling; ik ga aangifte van oplichting doen.
    Roberto
    Inmiddels heeft de webshop via mail wat van zich laten horen; ik zal hier melding maken of het ook tot een concrete oplossing leidt.
    Roberto
    Bovenstaande refereert aan een mail van Ventilatorenwebshop van 24/04/19, waarop ik op 25/04/19 heb geantwoord met het verzoek om het aankoopbedrag terug te storten omdat ik inmiddels elders een ventilator heb aangeschaft; ik ben benieuwd over het verdere beloop, terugstorten kan in enkele minuten geregeld zijn! Ik zal hier melden hoe het verder gaat.
    Roberto
    Ik zie dat de reactie van de webshop hier niet vermeld wordt; daarom alsnog de tekst die ik van heb ontving:

“Ik zie dat u de mail heeft ontvangen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. We zullen z.s.m. tot afhandeling komen. Bedankt voor uw geduld! Met vriendelijke groet,”
    Roberto
    Nog steeds geen actie ondernomen door de webshop!!
    Roberto
    nog steeds geen actie of nader bericht van ventilatorenwebshop; toch maar aangifte van oplichting doen?

Roberto

Ook een klacht indienen over Ventilatorenwebshop.nl?