Klacht Ventilatorenwebshop.nl: Geen geld terug ventilator duurder

Ventilator duurder

Ik had al eerder een klacht over deze ventilatorenwebshop geplaatst, namelijk over een bestelde en betaalde order die deze ventilatorenwebshop goedkeurde en terwijl ik wachte op mijn order bericht kreeg dat ik er nog 33,58 bovenop moest betalen omdat de ventilators uitverkocht waren en het een nieuwe zending betrof. Daar ik dreigde actie tegen deze praktijken te ondernemen werd het ventilatorenwebshop te heet onder de voeten en zonden7 augustus een excuusmail met de mededeling dat het geld direct teruggestort zou worden. Na controle bankafschrift op 9 Augustus blijkt dat het geld helemáál niet is teruggestort. Tweede tegenvaller van dit bedrijf.
Nogmaals ik hoef mijn geld niet terug ik wil de bestelde ventilator !!!

Mvg Yolanda Henar

Excuus nu .
En alsnog "NOG STEEDS" wil ik mijn order ontvangen waar ik recht op heb.

Ventilator duurder
    nog geen oplossing naar tevredenheid ventilatorenwebshop heeft geld teruggestort maar ik wil dat de afspraak wordt nagkomen en de order zoals vermeld in de factuur wordt nagekomen ik stort het teruggestorte geld naar ventilatorenwebshop terug en hun leveren zoals het hoort de bestelde Professioneel staande ventilator 46 cm art nummer 10656 op mijn adres voor de prijs van de factuur 58,33 inclusief belasting en verzending transport.

Ventilator duurder
Geen reactie gehad. De ventilatorenwebshop is helemaal niet van plan de klacht op te lossen.

Ook een klacht indienen over Ventilatorenwebshop.nl?