Klacht Ventilatorenwebshop.nl: Ventilator duurder dan afgesproken

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 340451
Gebruiker
Ventilator duurder
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik had deze zomer en ventilator besteld en kreeg daarvan en factuur nadat ik betaal als had. De normale gang van zakken dus. Tot dat ik daarna bericht kreeg dat ik bij moest betalen omdat de ventilatoren op waren en ee nieuwe partij duurder was. Heel vreemd omdat de bestelling al was geplaatst en goedgekeurd. Ik ging niet akkoord en wilde mijn order alsnog voor de afgesproken prijs ontvangen zoals dat hoort. Mijn geld is terug gestort en ik heb dus geen ventilator. Deze klacht is pas opgelost als ik de ventilator alsnog geleverd krijg voor de prijs die er toen op mijn factuur .

De oplossing

Ik wil deze ventilator alsnog geleverd hebben voor de afgesproken prijs zoals op de factuur staat. Ik betaal het teruggestort bedrag weer op de rekening van ventilatorenwebshop

1 reactie

  1. Auteur
    Ventilatorenwebshop.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    zie vorige reactie.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Ventilator duurder
Datum
Uiteindelijke oplossing
De aangeboden oplossing is dat als in het voorjaar de ventilatoren geleverd zijn bij de Ventilatorenwebshop daar mijn bestelde ventilator ventilator alsnog geleverd wordt de kosten zijn voor de Ventilatorenwebshop meldde ze mij. Dit is een super oplossing en ook had er écht niet meer op gerekend. Ik waardeer hert gebaar Daan ook ten zeerste en heb dit ook aan hun aangegeven. Zodra de ventilator op mijn adres is afgeleverd schrijf ik een positieve review en verwijder de klacht dan ook. We wachten af. Dus ....DE KLACHT IS NU NOG NIET OPGELOST. Oplossing gebeurt pas in het voorjaar . Ventilatorenwebshop.nl zegt Dan pas de nieuwe voorraad te hebben en dan de afspraak alsnog nakomt. En ze me dan een nieuwe ventilator zoalsl in de bestelde order gaan leveren. Er is dus tot nog toe niks opgelost Hetzelfde nog geen oplossing Neeëee nog niet Nee nog niet pas in het voorjaar als er weer ventilatoren
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Ventilatorenwebshop.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen