Klacht Ventilatorenwebshop.nl: Ventilatorenwebshop komt tot 2x toe zijn afspraken niet na.

Ventilator duurder

In juli 2018 had ik bij "Ventilatorenwebshop" de professioneel staande ventilator van 46 cm art.nr. 10656 typenr.8715063462482 prijs 53,39 euro besteld./ betaald en een factuur hiervoor ontvangen. Maar i.p.v. de ventilator kreeg ik eerst nog een mail met daarin de boodschap dat ivm de drukte alle ventilatoren uitverkocht waren en de nieuwe zending duurder was en ik 33,58 euro bovenop de factuur bij moest betalen. Hiermee ging ik niet akkoord, de bestelling was goedgekeurd en ik had betaald wat op de factuur stond, dit kan men niet zomaar verhogen. Dus toen had ik ook al een klacht ingediend. Er werd niks opgelost door dit bedrijf de Ventilatorenwebshop. Tot begin dit jaar 10 januari....toen kreeg ik deze mail
==========================================================
contact@ventilatorenwebshop.nl
do 10 jan. 12:38 aan ik

Geachte heer, mevrouw,

Hierbij deel ik u mede dat in het voorjaar, bij levering van onze ventilatoren, we de door u bestelde ventilator naar u zullen verzenden.
Omdat de afhandeling niet soepel is verlopen zullen wij hiervoor de kosten dragen.

Zodra de ventilator klaar staat voor verzending ontvangt u een mail met track and trace code.

Alice Kwakernaat
==========================================================
Aanvankelijk dacht ik, Goh ze hebben toch het fatsoen om uiteindelijk alles netjes af te gaan handelen en zelfs op hun kosten. Maar nee hoor het is inmiddels zomer en op mijn mails reageert deze persoon Alice Kwakernaat van de Ventilatorenwebshop niet. Dus wederom richt ik me tot u en plaats ik opnieuw een klacht over deze Ventilatorenwebshop. Ik heb alle mailwisseling nog dus u kunt die ontvangen als u die nodig mocht hebben. Maar er moet iets tegen dit soort lui gedaan worden.

Met vriendelijke groet
Y. H

DEZE VENTILATOR ZOALS 2X BELOOFD OOK " ECHT " LEVEREN.

Ventilator duurder
Als klant wordt je gewoon genegeerd. Ik denk dat hun aanbod om alsnog de ventilator op hun kosten aan mij te leveren een zoethoudertje was, en dat ze dat nooit echt van plan waren.

Ook een klacht indienen over Ventilatorenwebshop.nl?