Klacht Ventilatorkopen.nl: geen rekening gekregen en dus geen garantiebewijs!

Status
content Niet opgelost
Klachtnummer
# 302278
Gebruiker
C. Bakker
Datum
0 reacties

Details

De klacht

We hebben er een plafondventilator voor 73,45 besteld, betaald en gekregen maar GEEN factuur. Daar hebben we diverse malen via email naar gevraagd maar er kwam niets. Pas na het noemen van van klachtendossier kwam er een mail dat men aan het reorganiseren was en per omgaande de factuur zou opsturen. Niets dus ook niet na nog twee extra mails daarover. Vandaar aanmelding.

De oplossing

Alsnog toezending van de bijpassende factuur

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ventilatorkopen.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
C. Bakker
Datum
Uiteindelijke oplossing
geen antwoord, geen oplossing, kortom: een firma die niet weet wat service inhoud!
Status
niet opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Ventilatorkopen.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen