Klacht Vento Rotterdam: Ik wil mijn bestelling annuleren zonder kosten te betalen.

schie77

Ik heb 2 weken geleden een boxspring en matras besteld van Bellona Wonen Utrecht.Dat zijn de staandart modellen die niet speciaal voor mij gemaakt worden.
De levertijd is +/-12 weken.Ik heb vorige week zoveel keer bedrijf gebeld om een van mijn bestelling te annuleren.Ze neemden telefoon niet op.Ik woon in Rotterdam.Ik ging vanmiddag naar Utrecht om mijn bestelling te annuleren.Het totaal bedrag is 2000 euro.Ik heb vooraf 600 euro betaald.Ik wil mijn bestelling niet helemaal annuleren.Ik heb er twee dingen gekocht.Ene is matras andere is een boxspring.Ik wil niet die boxspring hebben omdat kleur past niet in mijn slaapkamer.
Door medewerkers heb ik niet geholpen.Ze waren niet klantvriendelijk.Ze hebben niks speciaal voor mij besteld qua stof etc...Ze gaan niet mijn bestelling annuleren.Ze zeiden dat het onmogelijk is.

Ze kunnen mij bellen om een oplossing te vinden.

Ook een klacht indienen over Vento Rotterdam?