Klacht Ventur.nl: Bestelling niet ontvangen

Klachtnummer
# 507592
Gebruiker
Koningskind
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb in november het dobbelspel besteld en betaald.
Zou er 1 +2 ontvangen en dacht leuk voor Sinterklaas.
Tot op vandaag nog niets ontvangen en denk dus echt dat ik ben opgelicht. ( Hoop het niet)
Ventura geef een antwoord op alle klachten en los jullie problemen op.

De oplossing

Ik zou het op prijs stellen als het bedrijf het bestelde product alsnog verzend en anders het geld terug stort.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ventur.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ventur.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen