Klacht Ventur.nl: Oplichting

Hulphond

Snap niet dat ze dit blijven doen. Koop een ip buiten camera van 42,50 en wat krijg ik toegestuurd? Een mini camera van 1.99 ongelooflijk Erik is zijn naam die ik via de standaard mail terug krijg. Ik heb opgelicht ingeschakeld. Mensen reageer aub als u dit ook heeft. Dan staan we sterk nu 24 mede klachten. We gaan aangifte doen van oplichting bij POLITIE

Het boeit me niet dat geld maar die persoon moet worden opgepakt en al kost het me een jaar. Dit is pure oplichting. Meld je bij mij: hulphondsam@gmail.com

Wij vinden dat Ventur.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Hulphond
Ventur.nl heeft NÍÉT gereageerd. Erik, je hebt verschillende, websites namen: frisse deals, koopjes deals en nog véél meer shops waar mensen iets kunnen bestellen, en / of krijgen wat niet klopt, of helemaal niks. Zelfs met track en trace, waar je extra voor moet betalen, dan pas stuur je iets van nog géén 1 euro, zodat je wat ziet, en ben je blij dat DHL komt, met iets...... géén reactie, maar alles gaat via ventur.nl waar je niet meer op reageerd. Maar wij zijn nog NÍÉT klaar. Wij zijn bezig met strafrechtelijk onderzoek bezig, en het dossier lijkt stééds meer op oplichting. DUS MENSEN U BENT GEWAARSCHUWD!!! KOOP NIKS MET DEALS want dit zijn drogshippers die wel geld aannemen maar waar je nooit meer iets van terug ziet. MAAR NOGMAALS, WIJ ZIJN NOG NIET KLAAR ERIK.

Ook een klacht indienen over Ventur.nl?