Klacht Veolia: Chauffeur geeft verkeerde informatie, nu met dikke enkel op de bank

Hannah1994

In Horn zijn ze bezig met het opknappen van het viaduct over de Beegderweg. Logisch dat er dan geen bussen overheen kunnen rijden. Dit is volkomen duidelijk voor mij. Helaas staat nergens aangegeven dat haltes vervallen en hoe de bussen dan rijden.
Ik vraag net aan de chauffeur van bus 74 of hij door Horn heen rijdt. Hij verzekerde mij ervan dat ik me geen zorgen hoefde te maken en dat hij gewoon door Horn zou rijden. Ik zit met een slechte enkel en kan dus niet hele stukken aan elkaar lopen.
Nu gebeurt het me dat de chauffeur niet de afslag naar Horn neemt, maar de compleet andere kant op gaat richting het kanaal. Ik heb nog snel op stop kunnen drukken maar nu heb ik een heel stuk moeten rennen naar de volgende halte. Hier stopte een paar minuten later een andere bus die ik dan voor een halte heb genomen.
Nu heb ik moeten rennen om die andere bus nog te halen. Omdat mijn enkel hier niet tegen kan heb ik nu dus extra last ervan.

Dat Veolia in ieder geval de chauffeurs fatsoenlijk inlicht die op dit traject rijden en ook bij de haltes iets ophangt voor de reizigers.

Ook een klacht indienen over ?