Klacht Veolia: ik heb een boete van 57,91 gekregen terwijl ik een abonnenment vrij heb

Klachtnummer
# 183246
Gebruiker
HMGJ Hermsen
Datum
0 reacties

Details

De klacht

ik heb een boete van 57,91 gekregen terwijl ik een abonnement vrij heb.

Het abonnement kost 214 euro per maand wat vooraf automatisch betaald wordt.
veolia heeft een procedure om de boete terug te krijgen maar de ritprijs moet ik wel betalen terwijl ik die al betaald heb.
veolia weigert om hier wat aan te doen. mijn zoon is 14 jaar en heeft op die dag ook een fiets kaart gekocht. zijn abonementnummer is 3528010470861507.
Dit heeft een enorme indruk gemaakt op mijn zoon. Ik heb gebeld met veolia maar er kan niet eens een excuus vanaf.

Ik wil het volledige bedrag terug en ik wil ook dat veolia ophoudt met mensen onterecht boetes te geven. Dit kost veolia immers veel meer geld dan het oplevert.





De oplossing

volledige terug storting van de boete plus excuses.
ophouden mensen onterecht beboeten.

0 reacties

Ook een klacht indienen over ?