Klacht Veolia: poepruikende tein

Klachtnummer
# 73383
Gebruiker
Hélène
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Vanochtend ingestapt in Meerssen in de sneltrein van Heerlen naar Maastricht 0m 9.15.
Het stonk naar poep, alsof iemand in de broek gedaan had.
Toen ik vanavond weer naar huis ging met de trein van 17.30 vanuit Maastricht was het blijkbaar dezelfde trein want hij stonk nog.

De oplossing

A.U.B. los dit probleem vandaag nog op, zodat we morgen weer in een frisse trein stappen.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Veolia?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen