Klacht Veolia: Voorbij rijden zonder te kijken

# 194905
Sofiaaa.1

Ik stond te wachten op de bus lijn 21 richting Brunssum bij de halte Servatiusstraat te Brunssum.
Het was op 10-11-2016 om 22:50. De bus kwam aanrijden dus ik liep alvast naar voren en ik zag al dat hij niet zijn knipperlicht aan deed en ook niet afremde dus ik begon al met zwaaien maar de chauffeur keek niet en verroerde geen vin, hij reed gewoon langs de halte zonder ook maar even te kijken of er wachtende mensen stonden.
Dit vind ik niet kunnen, want dit is niet de eerste keer dat dit gebeurd. Er moet of een lantaarnpaal komen bij de halte of de buschauffeurs moeten erop worden geattendeerd dat ze beter opletten bij haltes of er mensen staan te wachten. Dit heeft mij een vertraging van 40minuten bezorgd, wat ik niet normaal vind.

Ik wens dat er een lantaarnpaal komt zodat het beter zichtbaar wordt dat er mensen staan te wachten bij de halte en dat alle buschauffeurs erop worden aangesproken (ook de desbetreffende chauffeur op dat moment persoonlijk) dat ze beter moeten opletten tijdens te avond uren.

Ook een klacht indienen over Veolia?